Apivita Naturkozmetikumok - Apivita termékek
2024. november 1. és 2025. január 15. között az Apivita termékek kiemelt szuper áron rendelhetők meg nálunk!
Webáruházunkban az Apivita termékek kiemelt szuper árai a korábbi 25%-os akciónk árainak felelnek meg a most futó akciónkban.
Korábban az ajánlott fogyasztói árakból képeztük az akciós árakat, most kiemelt szuper árakat alakítottunk ki.
Akció 2025. január 15. éjfélig érvényes. Más akcióval, kedvezménnyel nem vonható össze, limitált kiszerelésekre, karácsonyi csomagokra nem érvényes, csak a készlet erejéig érvényes!
Az APIVITA név a latin apis (méh) és vita (élet) szavakból származik. Jelentése: “A méhek élete”. 1972-ben, két fiatal görög gyógyszerész - Nikos és Niki Koutsiana, méhészeti termékek és gyógynövénykivonatok felhasználásával natúrkozmetikumokat kezdtek el gyártani. Pár évvel később, 1979-ben megszületett az APIVITA. Ez a nemzetközileg elismert natúr márka most megérkezett Magyarországra!
Az APIVITA arra törekszik, hogy a külső és belső szépség egyensúlyát megteremtse. A termékek aktív hatóanyagait olyan összetevőkkel kombinálja, melyek a testet és a lelket egyaránt kényeztetik.
Működésének első napjától az APIVITA tudatosan invesztál innovatív szépség-, és egészségmegőrző termékek kutatásába és fejlesztésébe. Saját kutató-fejlesztő laboratóriummal rendelkezik, termékeit az innovatív, természetes és hatásos kozmetikumok fejlesztésében szerzett évtizedes tapasztalat felhasználásával, bőrgyógyászok, gyógyszerészek és nemzetközi egyetemek közreműködésével fejleszti.
TÖRTÉNELEM
1972-ben az APIVITA alapítóit Nikos és Niki Koutsianat, két fiatal gyógyszerészt megihletett a méhtársadalom, a görög természet egyedülálló sokszínűsége és Hippokratész egészséghez és szépséghez viszonyuló holisztikus hitvallása. Együttesen létrehozták az első természetes, méhészeti termékek és gyógynövénykivonatok felhasználásával készített kozmetikumaikat.
Néhány évvel később, 1979-ben létrehozták az APIVITA-t. A név a latin APIS (méh) és VITA (élet) szavakból ered, jelentése a „méhek élete”. Ez a név utal a cég filozófiájára, mivel akárcsak a méhek, a cég is értékteremtő: Értéket a társadalomnak, Értéket a természetnek, és Értéket a gazdaságnak.
Mára az APIVITA határozott filozófiát, értékeket, társadalmi szerepvállalást, örökséget és mindig megújuló szemléletet mondhat magáénak. Egy saját univerzum emberekkel, termékekkel, célokkal, értékekkel, álmokkal, és a folyamatos fejlődést biztosító új törekvésekkel.
Az APIVITA tápanyagokban gazdag méhészeti alapanyagok, mediterrán gyógynövények és tiszta illóolajok felhasználásával már több mint 300 természetes és hatékony arc-, test- és hajápoló terméket fejlesztett ki, miközben több környezetbarát újítást és szabadalmat is létrehozott.
Az APIVITA egy életmód is, mely összeköti a vállalat dolgozóit, a nemzetközi partnereket, a méhészeket és termesztőket, egyetemi tanárokat és kutatókat, a gyógyszerészeket és a végfelhasználókat szerte a világon.
Az APIVITA elköteleződése és jövőképe már 15 országban talált otthonra: Spanyolországban, Japánban, Hongkongban, az USA-ban, Cipruson, Ukrajnában, Bulgáriában, Belgiumban, Hollandiában stb.
TERMÉSZETES
Az APIVITA kozmetikumai természetes eredetű hatóanyagokból, a görög természet növényeinek kivonataiból, magas tápértékű méhészeti termékekből és organikus illóolajokból állnak.
- Az APIVITA készítmények 85-100%-ban tartalmaznak természetes összetevőket, viszont
- nem tartalmaznak szilikonokat, parabéneket, petróleumot, propilénglikolt, szintetikus pézsmát, ftalátot és más olyan összetevőket, amelyek az egészségre vagy a környezetre károsak.
HATÉKONY
- Az APIVITA kutatási és fejlesztési részlege bizonyítottan tapasztalt az INNOVATÍV, természetes és hatékony kozmetikumok fejlesztésében.
- A felhasznált összetevők a zöld kozmetológia élvonalából valók.
- A kutatási és fejlesztési részleg a görög és a nemzetközi egyetemekkel összefogva figyelemmel kíséri a folyamatokat és a hatékonyságot életszerű és klinikai körülmények között, valamint a végtermékeken is klinikai vizsgálatokat végez kutatóintézetekkel és egyetemekkel szorosan együttműködve.
HOLISZTIKUS
- A hippokratészi filozófia inspirálta azt a hozzáállást, amivel az APIVITA a különböző problémákra a megoldást átfogóan igyekszik megtalálni.
- Minden APIVITA bőrápoló termék többfunkciós, összetett megoldást kínál az adott bőrproblémára: egyszerre hidratál, véd a környezeti szennyeződésektől, megelőzi a korai bőröregedést, valamint a tiszta, 100%-os, minősített organikus illóolajoknak köszönhetően felfrissít, enyhíti a feszültséget és a stresszt.
- Minden termék kiegészíti vagy megerősíti egymást és együttműködnek a maximális eredmény érdekében.
APIVITA FILOZÓFIÁJA
KÜLDETÉS
- A kiegyensúlyozott és harmonikus életmódhoz kínálunk értékes és organikus szépségápolási termékeket és szolgáltatásokat a gazdag görög természet sokfélesége és a különleges méhtársadalom segítségével.
- A szépség, a jó közérzet és az egészség hippokratészi holisztikus megközelítését tudományos ismeretekkel megtámogatva a természet hatékonyságát hirdetjük.
- A "kallos", a belső és külső szépség görög eszménye vezérel minket, azaz az esztétikum értéke, kiegyensúlyozottság, mértéktartás és a jóllét.
IHLET
- Az APIVITA létrejötte óta a méhtársadalom, a görög természet egyedisége, és az orvoslás atyja, Hippokratész vannak ránk hatással.
- A méhkas egy értékteremtő szuperorganizmus. A beporzás biztosítja az élővilág fenntarthatóságát, miközben a méhek felbecsülhetetlen méhészeti termékeket is előállítanak.
- A sokszínű görög természet jelentékeny kincsei között találhatók az egyedi őshonos növények, és a magas biológiai értékű gyógyfüvek.
Hippokratész volt az első holisztikus orvos, filozófus és tanító. A mai napig követendő és inspiráló a természetbe vetett hite, az embertársai iránti odaadása és a már 2500 éves tudása a holisztikus szemléletről, az egészségről, jóllétről és a szépségről.
Az APIVITA név az APIS (Méh) és a VITA (Élet), vagyis a "méhek élete" latin szavakból származik. Logónkat egy ritka bronzkori (kb. 1700 Krisztus előtt) termékenységet és harmóniát képviselő, minószi ékszer, a "Malia méhei" ihlette.
FELELŐSSÉG
- Az APIVITA-nál a fenntartható fejlődés közvetlenül kapcsolódik a vállalati értékekhez, mint a kiválóság, az innováció és a felelősség.
- Célunk, hogy olyan módon fejlődjünk, hogy a jövő generációi is fejlődhessenek, és pénzügyi, társadalmi és környezeti hatásunkat a 17. ENSZ Fenntartható Fejlődés Céljához való hozzájárulásuk alapján értékeljük.
- Felelős álláspont kialakításával az APIVITA erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy a felhasznált erőforrások felelősségteljes irányításával, termékeinek környezetbarát tervezésével és környezetvédelmi magatartásával csökkentse környezeti lábnyomát, amely nemcsak a tevékenységét érinti, hanem termékeinek életciklusát is.
- Az APIVITA az energia-lábnyomának korlátozása és a felelősségteljes környezeti tudatosság előmozdítása érdekében az üzleti tevékenység spektrumán keresztül hozzájárul az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljainak és különösen a 7. számú cél: „Megfizethető és tiszta energia”, a 8. számú cél: „Tisztességes munka és gazdasági növekedés”, a 12. számú cél: „Felelős termelés és fogyasztás”, és a 13. számú cél: „Éghajlatváltozás megfékezése” eléréséhez.
- Zöld filozófiánkat világosan bemutatjuk az APIVITA bioklimatikus épületében, a Markopoulo ipari parkban, Görögországban.
- Az APIVITA gyárRa és irodaházRa a legmodernebb technológia jellemző, amely az energiamegtakarítást, a vízgazdálkodást, a mikroklíma megteremtését, valamint a biológiai sokféleség fokozását biztosítja.
- Az APIVITA-nál továbbra is elkötelezettek vagyunk fenntartható üzleti szemléletünk javítása és a társadalom és a természet értékteremtésében.
- Az APIVITA preferálja az EMAS (Eco-Management and Audit Scheme = Hitelesített környezetvédelmi vezetési rendszer) és az FSC (Forest Stewardship Council = felelős erdőgazdálkodást igazoló tanúsítványrendszer) által tanúsított újrahasznosított vagy öko-tanúsított papír felhasználását, amely biológiailag lebontható és fenntarthatóan kezelt erdőkből származik. Ugyanakkor a papírnak klórmentesnek kell lennie és nem tartalmazhat nehézfémeket.
- Továbbá a vállalat elkerüli a papír csomagolásának laminálását (műanyag fóliával), és az új arcápoló termékek fejlesztésében 30%-kal csökkentette a karton csomagolás súlyát. Ugyanebben a kategóriában 10%-kal csökkentette az új arcápoló termékek üvegcsomagolásának súlyát, és a hagyományos üvegeket új, a gyógyszerészeti előírásoknak megfelelő üvegekkel helyettesítette.
Filozófiánkhoz és értékeinkhez híven, az APIVITA a társadalmat és a környezetet tiszteletben tartva állítja elő termékeit.
- A cég 1979-ben történt megalapításakor úgy döntöttünk, hogy állatokon nem teszteljük termékeink és alapanyagaink biztonságosságát, hatékonyságát vagy környezeti hatását.
- A hatályos szabályokat érintő későbbi fejlemények az állatkísérletek terén a mi értékeinket és filozófiánkat igazolták. Az Európai Parlament és a Tanács 1223/2009/EK rendelete betiltotta a kozmetikai termékek tesztelését állatokon az EU-ban. Ennek eredményeként 2013. július 11. óta az Európában forgalmazott kozmetikai termékeket nem tesztelhetik állatokon (és szerencsére más olyan országokban sem, amelyek összhangba hozták a törvényeiket az Európai előírásokkal). Sőt, más országok is, például az USA, vagy Hong Kong, ugyan hivatalosan nem tiltotta be az állatokon való kísérletezést, de többé nem írja elő azt a kozmetikai termékekre.
- Mindazonáltal, a Bizottság 655/2013/EU rendelete a kozmetikai termékekről tett állításokra vonatkozó közös kritériumokat fogalmazott meg. Ez megtiltja, hogy a termékeken az állatkísérlet-ellenességről és annak elkerüléséről tájékoztató információ jelenjen meg.
- Ennek fényében az APIVITA biztosít arról, hogy megfelel az EU előírásoknak, miszerint a termékeit nem teszteli állatokon, bár ezt a tényt nem tünteti fel a termékein.